Vattenberoende.

Visst är vi alla vattenberoende. Men jag börjar nästan bli orolig här. Jag kan knappt gå ut utan att ha med mig en flaska vatten i handväskan. "Men det är ju bra att du dricker" säger folk. Men vafan. Jag dricker säkert mycket mer än 2 liter om dagen eller hur mycket det nu är man behöver. Är det dåligt då? Det kanske har något med värmen att göra. Eller ja det skulle inte förvåna mig om det gjorde det, men jag menar att det kanske har allt med värmen att göra. Men ja. Så kan det gå. tur för mig att vatten är gratis då!
Idag har jag simmat. Har inte simmat på en vecka så jag blev rätt trött. Det känns alltid lika dåligt när man simmar lika mycket som man brukar men blir mycket tröttare av det än vanligt. Eller jag känner så i alla fall.  men det är ju klart, jag har kommit ur fas eller något så man får väl vänta sig det men jag tycker ändå att det är trist. Well well. Planer för de närmaste dagarna:
Tisdag (idag): Söka jobb (check), Hämta bikini (check), Simma (check) och chilla (på gång)
Onsdag: Kolla lägenheter, Simma med Johan när han kommer hem och åka till jessica efter det.
Torsdag: Leka med Olivia. Säkert något mer. Har inte planerat något.
Fredag: Martina kommer till sthlm, Elekroklubben som Althea tipsade om och sen säkert något mer roligt.
Denhär veckan kommer säkert bli trevlig och produktiv. Jag har redan fått två "kanske" i mitt jobbsökande. Väldigt trevligt. Så någon kanske ringer mig och ber mig jobba. Det vore kul. Nu ska jag i alla fall chilla och titta fördigt på Star wars episod II och III och mysa!
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0