Avsaknad av testosteron

Jag har fått klagomål på att jag inte bloggar så ofta... Visst, om du ber om det så... Jag kan ju berätta hur otroligt tjejig jag blir när lägenheten lider av testosteronbrist. Johan är i Göteborg! Han ska gå på sabatonkonsert. Och jag sitter hemma, har precis tagit en lång dusch och lagt nagellack och nu sitter jag och bloggar. Åh vad tjejig jag känner mig.
Min dag då. Jag kom i tid till skolan(!). Dp vi hade redovisning första lektionen. Jag tyckte det gick riktigt dåligt. Jag är inte nöjd på långa vägar. Och sen att läraren tyckte att det var bra gjort... Jag vet inte... Ska jag ta det som en förolämpning? Tänk hur otroligt låga förväntningar hon måste haft. Shit jag känner mig dålig. Ja och till råga på allt hade jag ingen matlåda med mig så jag fick ett bröd av Erica till lunch. Sen var jag på möte med två lärare och två tolkar. Inte av något allvarligt skäl men vi skulle sätta ihop en utvärdering. Den blev bra. Sen var jag på de 10 sista minuterna av sista lektionen och så gick jag hem. Intressant, va!? Inte egentligen. Men men. Sen kom jag hem och segade vid datorn, snackade lite med johan, lekte med katterna och så fastnade jag i soffan. Nej, jag tittade inte på tv, jag har ingen tv... Jag ritade på mitt underbara porträtt. Medusa. Jag tycker hon är så underbar. Man kan verkligen leka med henne. Hon blir straffad för att hon är så vacker och blir förtrollad till en ormbrud. Visst blir man sur då! Jag hatar när sånt händer. Men men. Och när man tittar på henne blir man sten. Helt underbart, ingen levande har sett henne, man kan ju bara låta fantasin flöda och skapa vilken vacker ormkvinna som helst. Sen att hon blev dödad och hennes huvud användes att döda sjöodjur med, det är en annan historia. Eller egentligen inte. Men i porträttet är det hennes oanade framtid. Så det nämner vi inte. Nu ska jag rita lite till och sen gå och lägga mig. Usch! Sova ensam. Blä. Jag saknar Johan... Dumma man...
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0