Bob & Alice

Det känns som det börjar bli tid för ett inlägg om Bob och Alice. Vi börjar från början. Höstlovet kom och gick.- Jag var i Stockholm lördag till lördag. Träffade mycket efterlängtade vänner. på lördagen träffade jag till och med Joan och Jógvan. De hade med sig diverse presenter från Danmark och Färöarna. På söndagen fick vi besök av Pia och Mikael från föreningen 9 liv. Helt otroliga människor. De hade med sig två 6månader gamla katter, Alice och Bob, de var syskon. De ska bo hos oss ett tag. Alice är en liten prinsessa och Bob är he-man. Vi fick låda, mat, matskålar, klätterställning som de kan klättra och klösa på, lite leksaker... Vi fick allt man behöver. Vi ska ha dem ett tag för att se efter ifall vi vill behålla dem, annars kommer de bo hos oss tills någon adopterar dem. De tar upp stor del av min fritid numera. Just nu springer de runt och busar. Visst ja. Nu! Nu ska jag städa lite. Eller nej, inte lite, rätt mycket. Jag ska superstäda och sen ska jag tvätta klockan ett. Dessutom ska jag sortera mina papper och plugga. Så idag kommer bli en rätt jävlig dag. Men så får det vara. Det regnar som fan ute så jag är bara glad att jag är inne. Men ja, då sätter jag igång då!
Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0