Fisk!

När Johan åker på GMU ska jag fan leva på sushi! När sushin är slut ska jag äta torsk och lax tills jag har gjort ny sushi. Åh vad gott det ska bli! Jag saknar fisk! Jag har en burk tonfisk som jag ska njuta av någon gång när Johan är borta. Fan! Jag skulle ha ätit den när han var i Göteborg. Men men. Nu har jag kvar den i alla fall. Anledningen till denna superfisklängtan är att katternas mat luktar så gott! Och jag håller på att laga hemlig mat till mig och Johan. Han vet inte vad det är, fast han vet att han kommer gilla det. Det är kycklig i curry fast jag hade ingen lust för ris idag så det blev makironisar till istället. Och så obligatoriska, majs.
Imorgon är det första  advent. Jag ser fram emot det massa! Ska bli supermysigt att tända första ljuset med två små kissemissar och en älskad man i egen lägenhet. Och jag ska bara jobba en timme. Men det blir imorgon det. Nu är min hemliga mat klar!
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0