Första advent!

Gå upp klockan åtta, sätta sig vid frukostbordet och tända ett ljus. Så mycket mer blev det inte. Så mycket mer behövs inte heller. Katterna hoppade omkring och bråkade, jag och Johan var morgontrötta och jag hade redan tagit på mig arbetskläderna. Inga lussekatter heller. Men det gick väl bra ändå. Nu har vi ätit lite pepparkakor och sitter vid var sin dator och katterna leker Matrix på vår soffa. Snart ska jag åka och jobba. Har inte riktigt lust egentligen. Men jag blir nog mer pepp när jag väl kommer dit. Sen när jag kommer hem ska jag läsa slut Skulduggery Pleasant och börja på Utrensning. Sen ska man förhoppningsvis hinna plugga till ordkunskapstestet också... Hoppas det går. men aja. jobb nu snart.
Hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0