Snart julpynt

Katterna ligger i soffan och sover sött. Johan sitter i tåget från Göteborg på väg hit. Och jag bara väntar. Jag har städat, plockat undan disk, tänkt ljus, gjort färdigt maten, tänt rökelse, fixat till mig och tagit fram julpyntet. Vi ska pynta så fort han kommer hem. Vi får hoppas att katterna kan låta bli att äta upp allt. Sen ska vi äta. Jag planerade biff med potatis. Men vi hade ingen potatis så det fick bli biff med potatis utan potatis med pasta. Låter väl gott kanske... Hm.
Jag sökte på mitt namn på deviantart.com (nej, jag vet inte varför, det är väl för att jag är så egocentrisk eller något). jag gjorde det i alla fall och hittade en bild som någon lagt upp på mig för... länge sedan. Inte så länge men typ... 2007 kanske? Ja och så kollade jag vem det var som hade lagt upp den. Och så var det en jättegammal tjejkompis till mig (nej, hon är inte så gammal, vi var vänner för länge sedan bara) som jag inte heller sett sedan typ 2007. Ella. Lilla Ella Rosmarin. Hon är så söt och fin. Tyvärr har vi inte så mycket kontakt längre men... Those were the days.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0