Back on track!

Japp! Nu är jag hemma efter att ha simmat 20 längder i Gustavsvik. Det kanske inte låter så mycket, men det är mycket för lilla mig. Varje längd är 50m så det blir 1km. Nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska bli klara så blir det ägg och banan till lunch. Det är nice.
I skolan hade vi teckenspråk hela dagen (Vi slutade innan lunch). Först hade vi Gunilla och hon satt och snackade om fängelse och våldtäkter halva lektionen. Det var lite läskigt. Hon visste vem han som de tagit fast var, han hette Niklas Eliason och hon visste vem en av offren var. Usch! Jag gillar inte att det är så nära inpå. Det känns lite jobbigt att veta att pepparsprej och överfallslarm säljer som smör i en liten stad som denhär. Smått obehagligt. Och andra halvan av lektionen skulle vi öva på att bokstavera. Inte vanlig bokstavering, utan "speed-bokstavering". Nej, men vi skulle bokstavera snabbt i alla fall, och vi fick inte göra om, utan bara en gång. Man blev trött i händerna. Blä. Sen fick vi öva på att bokstavera Haparanda de sista 10minuterna eller något. Sen var det fika, fredagsfika! John hade bakat kladdkaka. Den var rätt god. Sen var det teckenspråk med Morgan. Helt absurt som vanligt, vi snackade älgar och jakt hela lektionen. Sen! Sen åkte jag och simmade och var skitduktig!
Nu ska jag städa lite, sen blir det dusch och sen kanske städa lite till, ta det lugnt och kanske spela. Ikväll ska jag och Johan ha en "oss-kväll" och äta mat och titta på film och mysa (det är därför jag ska städa). Det ska bli helt otroligt trevligt! Vi har båda varit alldeles superupptagna på senare tid så det behövs nästan. Vi ska gå på "hemma-date". Men! vad mycket ord jag hittar på idag då. Men men, nu ska jag gå och äta mina ägg och sen sätter jag igång med städningen.
Sho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0