Helg! ja! Eller?

Vad är väl en bal på slottet? Det är väl bara andra eller tredje veckan med ingen ledighet och redan klagar jag. Hur ska jag kunna klara mig till höstlovet!? Nästa vecka blir nog chill i skolan eftersom vi inte har någon Svenska tror jag. eller vi slutar i alla fall jättetidigt på tisdagen eller torsdagen. Dessutom börjar jobbet vara inomhus. Imorgon är sista passet utomhus! Det ska bli trevligt att komma in, jag tycker det är för kallt för att vara ute och leka nu. Speciellt om det regnar. Men ja, snart ska jag till jobbet. Ska vara där om ungefär en timme. Jag har ingen lust alls. Har ont i hela kroppen och har sovit för länge. jag tror jag sov i nästan 12 timmar. Efter flera veckor med "8timmar är lyx".
Äsch, ska städa lite och klä på mig, sen drar jag!
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0