Jag gjorde det!

Jag lyckades vara i skolan idag. Hela eftermiddagen. Jag skulle ha lektion med Morgan idag och de brukar vara svåra så jag tvingade mig till skolan efter lunch bara för hans skull och så var han sjuk! Men jag fick lite orala komponenter och avläsning istället. Första lektionen hade jag, Lena och Joachim (vi i grupp 1 som går nivå 2) Sofia för oss själva, de andra gjorde något annat. Men vi gick i alla fall igenom orala komponenter. Det var många jag inte kunde. Sen hade vi fika och jag höll på att somna på bordet. Jag mådde fortfarande inte bra. Sen hade vi "gör vad ni vill"-lektion eller något för att Morgan var sjuk. Jag och Joachim tittade på Boktips om Flugornas herre och återberättade den till Lena.  Sen satt vi mest och snackade och inte gjorde något alls. Värdelös lektion helt enkelt. Jag dissade träning idag eftersom jag mår som jag gör och tar det imorgon istället. Nu ska jag nog läsa lite, kanske städa lite, äta och sen drar jag till Marieberg. Enligt Johan så har de rea där idag och då tänkte jag att jag kunde köpa mössa och det där.
Åh jag har sån huvudvärk att jag inte kan koncentrera mig. Jag dricker vatten och har tagit alvedon, Okej. Det känns lite bättre. Nu ska jag gosa ner mig med någon mysig musik och läsa och dricka te.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0