Morgonen efter...

... kanelbullens dag... och jag är fortafande helt slut i magen efter gårdagens alla uppslukade kanelbullar. Dessutom är det en stor påse kvar! Jag och Johan åt inte ens middag eftersom vi hade ätit oss mätta på kanelbullar (nyttigt, va? Dumma oss).  Och det är ändå två tredjedelar kvar! Jag förstår inte hur man lyckas. Det kändes som om jag bara gjorde bullar till igår och kanske idag. Men eftersom vi svullade igår antog jag att allt skulle ta slut. Men ack. Jag skulle vara med och fira kanelbullens dag igår med min klass men jag var alldeles för seg och död för det. Mådde itne alls bra, och så kanelbullar på det. Usch! Tur att vi bara har en lektion i skolan idag. Men nu ska jag i alla fall åka till skolan. Det blev ett kort inlägg idag.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0