Plats för att ta ut sin ilska

Hej, han är arg idag. Det kanske inte märks så bra. Men jag tänkte skriva av mig lite. Jag kom sent till skolan idag igen! Jag fattar inte hur jag lyckas. Jag är alltid sen! Det spelar ingen roll om jag går upp två timmar innan jag börjar eller 20 minuter innan, jag blir alltid någon minut sen. Idag arbetade jag med min modul. Det gick rätt bra. Jag bestämde mig för att komma någonstans och så körde jag bara på. Det gick okej. Jag började med att filma in en grej som jag filmat in jättemånga gånger förut fast det har inte funkat. Idag var jag sur på allt så jag filmade bara om den två gånger och sen fick jag den analyserad. Jag kom fram till att jag inte kunde fått den så mycket bättre ändå så jag körde samma taktik på de andra. I andra ord så jobbade jag röven av mig idag och jag ligger fortfarande efter! Sen kom jag hem och försökte chilla. Johan berättade att han varit och handlat skor... och handskar och mössa och halsduk och jacka (han skulle bara ha skor). Jag fick en lätt ekonomisk panik men struntade i den. Det är hans pengar. Så länge han kan betala hyra och mat så är det lugnt. Han behövde säkert det han köpte.
Sen fick jag mer panik eftersom jag inte kunde hitta min kalender. inte för att det blev bättre när jag hittade den men... Jag har fyra redovisningar imorgon, en på onsdag och prov på hela terminen på måndag. Känner mig inte riktigt redo... Inte alls. så jag satte mig för att plugga men så ringde Krista... Vi hade visst möte på jobbet idag. Men det hade ingen berättat för mig. Hon verkade allmänt irriterad av att jag inte var där men jag skulle inte hunnit dit innan de var klara ändå så jag fick "väl stanna hemma då" (!?). Åh! Underbart. Ännu mer jag missar. Jag fattar inte! Varför måste allt gå så jävla dåligt idag för!? Jag som faktiskt var pepp på dagen och ville anstränga mig, kämpa och ge järnet idag! Men ack. Det räcker visst inte. Ju mer jag anstränger mig desto mer måste det gå dåligt. Jag blev sur. Så jag tänkte "men jag kan ju brodera lite, då blir jag nog glad" men! Det är ju fan höst och skitmörkt ute så man kan inte se ett piss även om man har alla rummets lampor intill sig. Jag dog! Aah! Varför kan jag inte se något? Jag vill bara ta det lite lugnt och brodera ett tag men det får jag visst inte heller göra vafan!? Jag verkar ha kort stubin idag men det får vara. Till råga på allt mår jag så illa att jag tror det är bäst att jag hoppar över middagen.
Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0