Söndagslyx

Igår gick jobbet och jobbade, det gick bra. Det var trevligt att jobba med Malin, det är ju henne jag ska vara med. Vi jobbade bra ihop och kunde inte jag så kunde hon och kunde inte hon så kunde jag. barnen däremot var det ont om. Det skulle vara 20st i varje grupp en eller två sjukanmälningar i varje och det var 6-10 närvarande. Lite illa. Borde inte barnens föräldrar se till att de inte skolkar? Så det blev inte riktigt den brännbollen vi hade hoppats på, men det blev rätt bra (med undantag för den sista gruppen som bara var 6). I den sista gruppen krockade två barn och ville inte vara med, så då återstod fyra barn. Två barn gör inget vidare brännbollslag. Men vi hade lite andra lekar som vi lekte och det höll nästan tiden ut. Jag tror vi slutade fe minuter tidigare men det är nog inte så farligt. Vi fick beröm efteråt i alla fall, det var trevligt och nästa gång är det inne så då blir allt nog lättare. Och när jag kom hem lät jag mig själv slöa lite och bara chillade. Det var sjukt mysigt! Sen kom Johan hem, vi åt biffar och tittade på Rock n rolla. Sjukt skön kväll helt enkelt. Sen fick jag massage. Jävligt välbehövt. Riktigt trevligt att bli av med allt ont.
Idag har jag gjort risgrynsgröt och myst. Vaknade helt pigg klockan sju på morgonen. Vet vad jag ska tycka om det men jag fick massa tid till att göra gröt. Och den blev god. Så jag är bara glad. Nu ska jag åka till jobbet alldeles snart. Först pack i ordning alla saker jag ska ha med.
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0