Tisdagseftermiddag

Jag har varit i skolan, på gym och i tvättstugan. Nu borde jag få vara lat! Jag blev så otroligt slutkörd efter tvätten så jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag har ju inte ens lagat middag än och jag är redan trött. Jag har ju ett tal om flasknosdelfiner imorgon på teckenspråk som jag måste öva på usch! Jag orkar inte. Och så är det en person jag borde maila fast jag vet inte vad jag ska skriva. Och jag vet inte om jag ska sitta här och fnula på det eller om jag ska skjuta upp det igen (har gjort det i några veckor nu) och plugga. Men idag känns det så rätt! Jag vet inte varför. Borde man lite på magkänslan eller borde man göra vad man borde?
Jag var på Gustavsvik idag och gymmade. Jag var duktig! Även om jag bara var där lite under en timme. Jag var duktig och kämpade hårt! Sen kom jag hem och tvättade och åt lunch. Nu är tvättiden slut och jag målar naglarna istället för att plugga. Känner att jag inte prioriterar som jag borde. Men ja. Sådant är livet. Jag hoppas på mysig träningsverk imorn.
Sho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0