Åh vad trött jag är!

Åh! Jag tränade på Gustavsvik för första gången idag. Jag var där med Malin, Malin, Sara och Patric. Det var mysigt. Sara visade oss flickor runt och Patric gled omkring själv. Jag tränade, det var nice, stället var nice, sen drog jag hem och degade vid datorn. Helt värdelöst. sen kom Johan hem och innan jag visste ordet av var klockan 18.40. Vi skulle samlas 18.45 vid länsteatern så jag flög iväg. Jag kom lite sent men min lärare hade sagt en kvart för tidigt för att vi skulle vara i tid. Teatern började 19.00. Den var helt okej. Skådisarna var helt underbara och jag blev så sugen på att vara med! Men manuset var inte så vidare. Det hade ett så jobbigt tema. Och man satt och skruvade på sig mest hela tiden. Jag tyckte tyvärr inte den var bra. Den bärande väggen hette den.
Nu sitter jag och segar. Jag och Johan gjorde mat till matlådorna imorn och nu är jag så trött att kag håller på att falla ihop så nu ska jag sova!
God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0