En dag ledig? Eller inte.

Nu efter den långa skolveckan som varit är det äntligen helg. Och då jobbar jag. Åkte hemmifrån lite efter tio och kom hem lite efter fyra. Helt slut! Nu har jag ätit lite mackor så jag känner mig lite bättre jag hittade också ett par snygga skor som jag vill köpa (http://nemoofsweden.blogg.se/) Och jag hoppas priset inte är för högt. Dessutom m¨ste jag ju gå och köpa vinterskor. Fan. När ska jag ha tid med det? Någon som vet om något schysst ställe här i Örebro med rejäla pjucks? Annars blir det synd om min i vinter. Det bara regnar och regnar känns det som och mina tygskor orkar inte längre. Nåväl. Får bli som det blir. Imorgon efter jobbet kanske, nej det är ju söndag. Måndag efter skolan kanske om jag orkar. Blä! Hoppas på fler lediga dagar snart. Tufft liv.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0