Grattis mig!

God morgon! Idag fyller jag 20år, himlen är ljusblå med rosa moln och det är skitkallt. Om en timme ska jag börja dra till skolan. Jag har teckenspråk på förmiddagen och efter lunch har jag en håltimme och sen svenska. Funderar på att träna i håltimmen kanske. Men jag vet inte. Johan var jättegullig imorse och gav mig frukost på sängen och en present från min syster och en från mina farföräldrar. Jag fick te, tekopp och koladoppade popcorn av min syster och en brödkorg med tillhörande kökshandduk av mina farföräldrar. De uppmanade mig också att baka brödbullar. Jag tror jag ska göra det så fort jag har jäst. Nu har han åkt till jobbet och skickar världens gulligaste sms. Vi har varit sega hemma och gosat hela morgonen så han hann inte ens äta frukost (min stackare!). Mor och far ringde och sjöng för mig. Ytterst vackert. Men nu ska jag göra mig klar för skolan.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0