I otid?

Vad betyder egentligen det uttrycket? I tid och otid? Både i tiden och absolut inte i tiden? Jag förstår inte.
God morgon i alla fall. Jag har träningsverk i armarna och axlarna, men inte så farligt. Mindre än jag trodde. Det är lite trevligt. Idag ska jag inte träna, men imorn ska jag. Ja och så är jag ju skittrött också. Men jag vet inte när jag börjar skolan. Johan har ätit allt bröd så jag kokar ägg. Känner mig väldigt osammanhängande och tankspridd men det får ni stå ut med. Jag måste komma ihåg att fixa saker på min internetbank. Jag har inte ens provat än. Och så måste jag göra svenskaläxan och tvätta och lite sånt. Jag är inte stressad, men det känns verkligen att jag har mycket att göra. Men egentligen vill jag sitta hemma och rita. Men! Det får jag snart! För snart är det helg! Bara idag kvar sen är det fredag! Fredagar är trevliga. Vi har två lektioner och slutar innan lunch. Sen ska jag träna. Det ska bli nice. Och lördagen! Då ska jag först till jobbet vid 12-tiden, sen träna, sen på min födelsedagsfest! Ska bli mysigt. Och på söndag ska jag jobba och vara med Johan. Nu hoppas jag att mina ägg är klara så jag kan få min frukost oxh sätta mig och rita lite.
Tja tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0