Vardagsrumsbordet!

Vi har ett stort bord i vardagsrummet. Inte det som står vid soffan, utan ett annat. Det utnyttjas aldrig eftersom vi inte har några stolar till det. Men idag bestämde jag mig för att sitta vid det. Så här sitter jag, med en skål flingor och laptopen, får solen i ögonen och fryser som fan. Jag bestämde mig för att inte duscha nu på morgonen och istället duscha efter jag har tränat. Planen är nämligen den att jag ska träna med Malin och några efter skolan. Så nu måste jag frysa. Och så måste jag komma ihåg att ta med mig massa saker... gym-kortet, en krona till skåpet, matlåda, träningsskor, träningskläder osv. Sånt där som jag brukar glömma. Plus att jag gärna ska komma ihåg att flytta över musik till mobilen (kolla! Jag kom ihåg det så jag gör det nu) och ta ut pengar så jag kan köpa mina Svenskaböcker. Till råga på allt så kom jag på nu att jag fick reda på att vi hade en läxa igår till idag. Vi ska redovisa om vår favorithobby och/eller vår favoritfilm på teckenspråk med Morgan idag. Tror jag ska prata om att simma och Hitta Nemo. Men men. Nu är klockan åtta och jag borde börja röra på mig så jag slipper stressa. Ut i kylan och cykla i uppförsbackar med träningsverk. Detta kommer ju gå underbart. Ser verkligen fram emot det. Ja, fast inte ett dugg. Blä.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0