Zzzz God morgon zzz

Åh vad trött jag är! Jag har ont i nacken och huvudet. Min skola har ätit upp agens sovmorgon. Blä! Istället för att börja 10 eller när det nu var vi skulle börja så börjar vi 9! Nu är klockan 8 och jag har inte ens duschat än. Borde jag? Jag orkar inte. Fast jag kanske vaknar då. Jag har en känsla av att jag inte kommer kunna fokusera idag. Jag är aldeles för ritsugen för det. har kollat in lite bilder på deviantart och är sjukt sugen på att komma igång lite mer och lära mig lite mer! Jag vill! Nu! Och så vill jag måla naglarna. Blä vad jobbigt man kan ha det då hihi. Johan var jättesöt imorse. Jag låg och pussade massa på mig när jag halvsov. Det var mysigt. Fast han har åkt till jobbet nu. På tal om det! Idag efter skolan ska jag vara med på mitt första arbetspass! Det ska nog bli kul. Tror jag. Jag är lite nervös och så... Jag har ju inte ens skrivit på något kontrakt eller så. Men men. det blir nog kul.
Jag har blivit inbjuden till Experience White. Funderar på att gå faktiskt. Det var länge sedan jag dansade av mig på riktigt. Undrar om det verkligen blir någon bra musik. De har samarbete med NRJ så det kanske bara blir hiphop eller vad det nu är NRJ spelar. Nåväl, vi får se om jag kommer och om jag lyckas dra med mig någon. Det skulle vara kul i vilket fall som helst. Teaser: http://www.youtube.com/experiencedotse
Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0