KretaGreta

Oj oj oj. Nu var jag verkligen hemskt dålig på att uppdatera. Men hallå, det är sommar så ingen fast rutin finns. Johan kom hem för en vecka sedan. Det firade vi på tunnan. Det var en fantastisk kväll tyckte jag. Sedan dess har vi varit ganska isolerade hemma hos hans mor i Spånga. Vi har badat i deras pool och solat. Bara chillat och inte gjort så mycket. Vi var i Uppsala en dag och turistade, men inget annat särskillt har hänt. Imorse åkte han och familjen till Kreta och jag åkte hem till mina föräldrar. Jag tog med mig massa kläder som hans familj skulle ge bort. Eller ja, jag kollade igenom dem och provade dem. Sen tog jag hem de som passade och var snygga. Nu sitter jag och far och ser resident evil. Väldigt mysigt. Förhoppningsvis kommer fler uppdateringar senare.
Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0