Nagellacksuttråkning

Favoritplagg i garderoben just nu: Ljusa slitna piratjeans med bandana-skärp.
Byter gärna garderob med: Gwen Stefani
Trivs bäst i: kjol och linne
Bästa stiltipset: Något man själv trivs i och själv känner att man vill ha. Inte något man sett någon annan ha.
Vanligaste färgen på mina kläder: Grönt, lila, vitt och svart
I höst kommer jag gå klädd i: Kappa, troligen fluffig eller bara söt. Och självklart dem obligatoriska halsduken/scarfen
Men absolut inte i: Blommigt!
Jag doftar just nu: Ldb summer någonting
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Ett par helt vanliga svarta boots. Jag saknar nämligen sådana.
Höstens köp: Marinblå Tröja från flygvapnet
Höstens behåll: Vit kavaj
Höstens släng: Lila spräcklig löst sittande blus
En ideal höstoutfit: Feta svarta boost, ljusgrå tighta jeans, Svart kort tröja med ärmar till armbågen och en ljusgrå Kappa med fluffig krage!

Första dagen på jobbet idag efter "semestern". Dagen sniglade sig fram! Det kändes som hela veckan gick idag. Men det var bara en enda dag. Fyra kvar. Men men. Johan kommer på torsdag. Nu ska jag flätas. Sen sova.
Tjo!


Kommentarer
En modells liv

Hej vilken snygg sida du har! Fick en intressant läsning under kvällen :)



Du som har en bra blogg så tänkte jag fråga dig om du kunde vara snäll och rösta på mig i miss world.



Länken:

http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/929bad95-721b-4c19-a7f1-0459b516d65d



Du är jätte snäll som gör det! Puss<3

2011-08-11 @ 20:53:29
URL: http://missworldswedenstella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0