Sista riktigta arbetsdagen

Japp! Nu har jag alltså en pinne i min arm. Det var skitläskigt och gjorde lite ont men mest för att jag var så rädd. Jag var så rädd att jag blev illamående. Lite dåligt av mig tycker jag, men det får var skitläskigt. Eller alltså, jag gjorde det väl läskigt innan men sen så var det inte så farligt egentligen. Förutom att jag var rädd. Det var rädslan som var jobbigast. Så.

Nog om det nu. Johan är snart på vag hem. Jag frågade när hans plan landade han svarade 18-19... Johan... Va? När är det planlagt att plandet ska landa? Hallå man brukar veta ungefär när planet landar. Det brukar stå på biljetten och sånt. En ganska exakt tid också. Och den brukar stämma. Men lilla Johan, 18-19? När ska jag då stå på centralen och vänta? Men men. Det får jag ta som det kommer då.

Nu är det mindra än tre timmar kvar tills jag slutar. Jag ska hem klockan fyra. Eftersom jag har nyinsatt pinne i armen måste jag vara försiktig när jag duschar. Men det kan jag leva med. Dessutom ska jag lägga på ett lager lack på naglarna. Har dock inte kommit på vilken färg än. Eftersom jag inte går i skolan och faktiskt får ha vilken färg jag vill på naglarna så måste jag ju faktiskt flippa lite. har haft lila och grönt. Nu börjar jag gå över till röd/orange/rosa färger. Men jag vet inte, vad tycks, en fin flippad nagelfärg? Förslag!

Det är trevligt att jobba idag. Tiden går fort, jag är verkligen sugen på kaffet jag dricker, kollegorna är pepp inför imorgon, jag har fått sovmorgon (pga insättning av pinne), slutar lite tidigare, det regnar inte, Jag har frukt och godis i min fruktlåda och frukten där har mognat nu, massa av produkterna jag ska översätta idag finns redan i katalogen och som pricken övet i; Johan kommer hem idag. Jag ska ju faktiskt göra något efter jobbet idag. Inte bara gå hem, äta och sova. Oh! Jag är otroligt pepp! Och sen kommer jag bara behöva arbeta typ tre timmar imorgon eller något. Yes! Jag har varit grym denna vecka. Och nu, med pinne i arm, så har jag gjort precis allt det jobbiga jag bävat för. Nu är det bara trevligheter kvar. Fram tills det kommer något jobbit i skolan vill säga. Men jag kommer nog vara lite pepp på skolan när jag kommer tillbaka och träffar alla kamrater.

Men ja. Inte så lång tid kvar tills jag slutar och dagen har gått snabbt. Som vanligt jättestora frågor i högtalarna. Men nu ska jag kämpa på lite till.
Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0