Skolstart

Ja men hej. Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Min underbara ursäkt är följande; när jag slutade jobba så var jag med Johan. Vi var isolerade i Spånga hos hans mor och bara var där. Vi låg på trädäcket och solade, badade i poolen, tittade på film och bara slappnade av. Sen plötsligt var semestern slut och vi åkte tillbaka till Örebro. Här har vi flyttpackat. Sen började skolan och han fick sin lägenhet i Enköping. Jag fick läxor första dagen som jag kämpat med och så har jag varit över i Enköping och sett lägenheten. Dessutom har jag utrett möjligheter till pendling. De är prima. Lite dyrt, men det var faktiskt väntat. Och min klas är lika driven som valigt. Det första eventet är idag. Vi ska försöka bli kompisar med ettorna, så vi ska leka/picknicka idag med dem (och resten av skolan) men mest dem.

Johan har kommit till min i Eköping nu. Jag har spelat Portal när jag väntat (fantastiskt spel!). Men nu är han här. Vi ska fördriva tiden och fixa oss och flyttpacka lite. Sen klockan fem bär det av till Stortorget för lekar! Så nu ska jag nagellacka lite mer.
Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0