Aktivitet!

KOlla vad aktiv jag blev. Semester ju, jag gillar't! Då har jag i alla fall tid att sitta ner och ta min tid. Dessutom tar jag mig tid att planera duktigt också! Nu har jag planerat att packa duktigt. Inte allt, men det nödvändiga. Eftersom jag kommer tillbaka på torsdag. Så! Planeringen var det ja, jag packar duktigt nu. Jag dricker kaffe om en liten stund och umgås med mina föräldrar som ett duktigt barn och sen plockar jag lite till saker och kanske är duktig och tränar. Sen äter jag middag här. Efter middagen kör min far mig till sundbyberg och jag tar tåget till Örebro södra. Det är inte så farligt om jag är hemma sent eftersom jag har planerat. Jag kommer bara ha gammal äcklig mat hemma så jag tjänar på att äta här och jag tror jag ska sjukanmäla mig imorn. eftersom vi har modul hela dagen så känns det rätt ovärt att dra dit. Jag hoppas på att få mer gjort hemma. Jag tror jag kommer lyckas. Det brukar inte bli så mycket i skolan när man får "göra vad man vill". Så hemarbete för min del. Sen tisdagen är det skolan som gäller. Mycket jobbiga saker så jag måste ha en icke distraherad hjärna!  Eller vad man nu vill kalla det. Sen är det onsdag. En rätt trevlig dag där jag slutar klockan två. Och sen! Sen är det torsdag! Då åker jag till Stockholm och spenderar alla mina sekunder på Johan. Fyfan vad fjollig jag känner mig. Men ni får stå ut. Det är så otroligt mycket jag ser fram emot att han kommer hem och jag tänker inte säga något annat. Så är det. Men nu tycker jag nästan att jag får nöja mig. Kaffet är faktiskt klart.
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0