Det är fredag, eller?

Jag har varit helt lost hela veckan. Har inte haft en aning om vilken dag det varit. Men idag är det fradag. Det märks. Alla verkar dra ut ikväll. Jag tror jag kanske ska till Harry B James. Kerstin(Joakim) skulle dit och jag blev lite sugen. Men det känns lite konstigt att bara gå dit med honom. Jag skulle varit med Cattis igår oich Vivi idag men jag kanske ska be dem hänga med dit ikväll... Kanske?
Ja. Imorn är det altså lördag. Då ska vi ha massa Färöingar här. Det ska bli mysigt. Har saknat dem lite. Så idag hade jag nog tänkt göra i ordning lite för imorn. Men... Jag orkar inte! Jag är på så grymt dåligt humör idag. Jag försöker vara glad och lycklig men jag är fett nere. Det känns inte så trevligt. Det var nära att jag inte gick upp imorse. Jag låg kvar i sängen och var sur och halvsov i två timmar. Idag är det inte min dag. Jag orkar inget alls. Men enlige min planering borde jag städa, fixa för imorn, träna, duscha, träffa cattis, träffa Vivi och dra till Harry B James. Men jag har ingea stämplar kvar på min remsa och det är ju svinkallt ute så jag känner egentligen inte ens för att ta mig utanför dörren. Men jag borde... Eller? Åh jag vet inte. Jag orkar inget men jag måste massa. Vafan! Vi börjar med att träna. Så kolla vad duktig jag är.
Börjar med att träna. Då blir man svettig, då duschar man. Sen städar jag och fixar samtidigt och bjuder hit Cattis och så är vi här och sen åker vi(jag?) till HBJ och träffar Vivi och alla dem. Känns skönt. Blev helt plötsligt mycket mindre. Men ja. Det får bli som det blir! Jag är bara en vanlig dödlig! Jag måste komma ihåg att äta också. Nämen nej! Det får jag ta då. Jag är ju lugnet självt. Eller nåt. Men nu sätter jag igång med min kyliga dag.
Ciao!


Kommentarer
Fanny

Fixa ny remsa, dra till HBJ, ha kul. Det är en order, missy!

2011-02-25 @ 18:48:17
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/
Trianglar

Done!

2011-02-27 @ 00:49:24
URL: http://trianglar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0