Oioioo Stockholm!

Yes! Nu är jag i Stockholm med katterna. Fanny var nyss här och lekte med mig och hon påminde mig lite om att jag visst har en blogg också. Har inte tagit så bra hand om den känner jag. Dumma mig. Så jag tycke att det var dags. Johan har det skithårt på GMU (GrundMilitärUtbildningen). Men han kämpar på bra. Jag håller på at dö av längtan men jag kämpar också på bra.
Idag var jag och Jessie på the Studio. Jag köpte inga bilder och hon köpte tre varav en var av oss två. Lite nice, jag får en bild på mig gratis. Sweet! Men ja, det var kul och så. Vi fikade lite innan och efter åkte jag direkt hem och senare kom Fanny och vi åt middag och spelade wii. Jag har spelat wii några dagar i rad nu. Jag fixade i orning "gillestugan" så att man kan vara där nu. Jag gillar verkligen det rummet och jag har tagit in lite ljus, filtar och kuddar så man kan gosa lite och hålla sig varm. Man blir rätt varm när man spelar så det är nog igen fara egentligen men för bekvämlighetens skull så tyckte jag att det behövdes. Alla kan ju inte spela alltid. Sen är det massa saker där som ska flyttas till andra rum och de vet jag inget om så de kan jag inte göra så mycket åt. Mor och far ska fixa det.
Ja, i helgen är det "färöfest". Det ska bli mysigt att träffa lite färöisar igen och höra massa färöiska. Jag ser inte fram emot att prata det dock. Men men, sånt ska man väl klara. Helgen efter den kommer Johan hit. Ska bli fantastiskt trevligt. Jag saknar honom som fan. Samma helg är det dunderfest hos Gustav. Jag hoppas att Johan hänger med. Åh! Jag längtar!
Jag har måndagsångest redan nu. Fan. Vi har redovisning i Dövrealia och jag har inte ens med ig mina papper. Där jag ska läsa, fatta och sålla. Men så blev det inte. Jag vet inte om jag orkar gå till skolan på måndag. Men fan! Jag måste! Jag ska ju ta ledigt på fredagen, då måste jag ju gå på måndagen. jo! Här ska pluggas! Vuxendöva i Sverige! Här kommer jag. Haha.
Jag kanske hoppas mellan ämnena snabbt men... Det är bara att hänga med. Jag skriver vad jag tänker. Nu ska jag sova så det snabbare blir imorgon. Jessica har säkert glömt att hon ville att vi skulle ses imorn förmiddag eftersom hon inte har sagt någon tid så jag tar och sover ut imorn så jag blir vaken till kvällen. Ja, jag ska ut imorn kväll. Kanske glömde att tänka på det men, jag ska till Foobar skulle jag kunna tänka mig. Med Sebbe och Jessica i alla fall. Någon form av kth-tillställning. Jag ska inte ge mig in på att gissa detaljer. Det får jag se. Men som sagt, här ska... sovas!
Adios!


Kommentarer
Fanny

Värsta sweet var det, jag hade hur kul som helst :D Dessutom följer jag din blogg nu så du får se till att uppdatera som en duktig flicka!

2011-02-23 @ 10:32:15
URL: http://poetsaredepressed.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0