Sovmorgon!

Idag har jag världens supersovmorgon. Inte en timme, som mina sov morgnar brukar vara, utan till 12.30! Helt otoligt! Jag börjar 12.30... Till råga på det så slutar jag 13.30! Det är ju jättekonstigt! Jag som brukar gå i skolan 8.30-16.00 plusminut en timme ska nu gå i skolan 12.30-13.30. Det är lite galet. Det är torsdag och jag kommer spendera hela dagen hemma (förutom den här ena tiden då jag går i skolan i bowlinghallen). Ska bli nice.
Igår då! Middagen med Krista och Malin. De var lite spänd i början men efter ett tag blev den lite mer avslappnad. Det var extremt god mat! Restaurangen var jättefin! (http://www.wongs.se/) Jag åt Oxfilé sangri-la black pepper. Jag viste inte vad det var, men det var gott. Jag fick in min minimala tallrik och tyckte att det var lite. Men... Det var det ju absolut inte. Efter typ halva portionen var jag mätt. Men eftersom det var så gott och man kanske inte äter ute så ofta så ville jag "ta vara på det" och åt allt! Sen ägaen som bjöd oss på allt och tyckte att vi skulle ta efterrätt också. Efter tvekande så övertalade han oss och vi fick in chokladmousse med hallonsorbet. Helt otroligt gott. Och det lyckades man också trycka i sig. Nästan konstigt. Och så kaffe och något konstigt vin till det. Jag trodde aldrig jag sulle bli hungrir igen men ändå kan jag inte vänta på frukosten idag.
Jag "sprang" hem och hämtade lite peningar och sen bar det av till Louise. Jag smsade innan och frågade om folk hade börjat dra eller om jag skulle hinna. svaret blrv "Du hinner!". När jag gick förbi hållplatsen på väg hem var det 8min kvar tills bussen skulle komma. Jag skyndade mig med allt och hann med den med råga. Jag kom fram till Louise och där var Lisa, Josefine, MalinKast, Emelie, och Sophia. De spelade rock band! Såg jätteroligt ut. Jag bidrog och var sämst. Jag vägrade sitta på gitarr/bas eftersom jag är ännu mer sämst på det så jag fick hoppa fram och tillbaka mellan trummor och microfon. Det var riktigt roligt. Efter bara några låtar så åkte Emelie och Malin, sen efter ytterligare ett tag åkte Josefine. Då bytte iv till singstar istället. Jag sjöng (och förlorade) så jag fick ont i halsen. Vad dålig jag är, jag kan ju ingenting. Hurr.
Ni får ursäkta alla felstavningar, jag är inte så van vid Johan tangentbord än. Men nu ska jag äta frulle och sen försöka få tag i Sophia!
Adsjöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0