Spymätt

Spymätt är nog det bästa sättet att besriva hur jag känner mig nu. Jag har inte riktigt tankekraft nog att tänka på något annat än min otroliga mätthet. Det känns som min mage fått formen av en ballong. Jag blir så jävla förvånad över hur mycket som får plats i den. Askonstigt ju! Men förklaring krävs.
Idag är det ju Lördag. Idag hade vi massa färöingar här. Så det blev färöisk mat! det får man inte så ofta. Det blev sockerstekt potatis och lammkött. En varm sallad och en "kall" sallad med frön av något slag i. Helt otroligt gott så tro't eller ej, jag åt skitmycket. Sen som snacks hade vi melon... Jag älskar melon. Så jag åt jättemycket av det också. och sen efter det så blev det efterrätt. Och det var morotskaka med glass, maränger och chokladsås. Ja det låter gått och det var otroligt gott! Nu har jag bara ont i magen och ångar mig men jag njöt av var enda tugga. Jag är fan hemma i Stockholm nu. Nu måste jag äta upp mig så jag kan svälta i Örebro utan att dö.  Súsanna var här. det var grymt mysigt att träffa henne. Jag trodde det skulle bli skitkostigt eftersom det var så länge sedan vi sågs men det var bättre till och med än vad det var sist. Åh, jag längtar efter att träffa henne igen, hon är ju bara för gullig. Mamma och Osva spelar Wii. Det är lite gulligt att se två 40plusare stå och fnissa åt hur löjliga de ser ut.
Men men. Igår var jag på Harry B. det var otrlogit roligt, jag träffade massa människor jag inte träffat på länge och helt nya människor. Fantastiskt mysigt!
Ja och nu då. Nu sitter jag och har ont i magen av mätthet och saknar Johan. Ibland får jag sms från honom och de är så otroligt gulliga att jag bara får pirr i hela kroppen och sen saknar jag honom mer. Jag hatar att han är borta. Jag vill alltid ha honom i min ficka eller något. Men ja, jag vet, han måste ha sitt eget liv också annars är det inge kul. Men man kan ju alltid drömma. Och jag håller på att sakna ihjäl mig. Men! På torsdag är dagen då det sker! På Torsdag! Imorgon åker jag till Örebro, måndag skola, tisdag skola, onsdag skola och sen är det torsdag! Då är det bara skola och sen åker jag för att träffa min man! Åh jag dör lite. Vad fjantig jag känner mig. Idag fick jag ett sms där han sa att han blivigt biffig. Det kan jag verkligen tänka mig. Men oho, det ska vi inte tänka på för mycket då blir det död av mansavsaknad här och det vill vi ju inte. Men fan. Nu ska jag sova så det snabbare blir dagen då jag ska träffa min uppenbarligen biffiga pojkvän.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0