Ensamheten!

Åh vad ensam jag är! Nej okej nu ljög jag. Så ensam är jag inte. men Johan har åkt i alla fall. Jag är utan honom och kommer fortsätta vara det ett bra tag. Jag saknar honom redan. Fan. Jag lyssnar på hans musik och sitter vid hans dator. Dock är jag trött så jag tror jag ska gå och lägga mig nu. Får se hur veckan går. Har ett rätt tight schema. Skola 8.30-16.00 och jobb 17.00-21.00. Förutom fredagar då jag bara har skola 8.30-11.40. Men men. Det är väl illa nog? Dock ska jag ta ledig från jobbet på onsdag eftersom jag ska på tjejkväll och middag. Vi får se hur det blir med det. Men ja, nu ska jag sova. Sprid kärlek!
Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0