Plugga städa och arbetsintervju

Shit. Idag är inte något vidare. Jag är hemma från skolan av ingen riktig anledning. Jag skulle bara hunnit med två lektioner ändå, varav samhälle är en och det kan man läsa sig till. På teckenspråk (översättning) vet jag vad vi skulle göra idag och det gör jag bättre hemma. så jag bestämde mig för att inte ödsla tid på att gå till skolan utan att istället plugga hemma.
Klockan 15.00 har jag arbetsintervju för ett (tror jag) telefonförsäljarjobb. Jag är inte särskillt pepp men det är bättre än inget. Jag har sökt massa jobb och har bara fått svar från det här. Blä. Men livet går framåt!
Nu är klockan snart 12 och jag har slagit upp alla idiom i Julstress-läxan. Jag har funderat lite på översättningen, målat nagellack och bokat tvättid. Jag vet inte om det är så bra. Men jag har nästan gjort det jag behöver. Nu ska jag bara plugga lite mer på ord och lite mer på julstress och sen tvätta och städa så han jag varit superduktig idag!
Johan spelar Empire. Det är spännande, jag fastnar på hans skärm när jag ska försöka plugga. Dumma mig. Men men. Nu ska här kämpas! Kärlek till alla!
Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0