Beslutsångest och värme

Det är sommar. Jag borde inte vara förvånad över värmen. men det är ju helt otroligt varmt. Det är nästan läskigt! Jag sitter i bikini i skuggan och dör av värme.
Men nu till det viktiga; igår var otroligt roligt. Storfot fyllde 30år och är "dum" nog att fira det på tunnan. Det är en ganska bra plats att fira födelsedag på egentligen. Förutom att han fick en Morgonsup av personalen. Mytomspunnan shot som man inte vill ha framför sig. Syster följde med i början innan alla hade kommit. Men eftersom jag blev tvungen att tolka allt åt henne så hade hon jävligt tråkigt. Så hon åkte hem. Jag var kvar tills jag blev tvungen att ta sista pendeltåget hem. Det var vid 20 över ett. Lite för tidigt för en så trevlig kväll. Det var massa trevligt medeltidsfolk där och det sjöngs och dansades på bänkar och var allmänt trevligt. Dessutom var mitt kära ögongodis där. Men inte som servitör utan som gäst. Det var mysigt. Då träffades vi för första gången "privat". Och så satt han vid vårt bord större delen av kvällen så jag fick njuta av hans söthet ganska mycket. Och så var det otroligt mycket andra söta människor där. Allmänt bra kväll helt enkelt. Sann tunnan-anda. Det var sång, dans, eldsprut och mjöd. Allt i ett fantastiskt sällskap. Jag har saknat dethär så mycket! Älskar Stockholm... Och tunnan.
Idag då... Ja, jag är ganska (ehm) trött idag. Och jag har tre event att välja mellan; 1. Blommor och Bin - Rave i Långholmen. Det börjar nu och verkar ganska bra. Med mycket dans och så. 2. HardCorv - Rave i Vinterviken. Börjar 15.00 och verker inte vara så mycket dans utan mer chill. Dock kommer det fantastiska människor dit som jag gärna inte vill missa. Men eventet verkar lite "nja". 3. Picknick inför Medeltidsveckan - Picknick på skeppsholmen. Jag ska inte på medeltidsveckan men jag skulle gärna vilja. Så jag har en känsla av att dethär är min enda chans att få uppleva medeltidsmys i år... Det kommer fantastiska människor även här, dock ingen dans alls, bara chill och alkohol. Dock kommer inte Jakob vilja följa med mig dit. Syster kommer nog inte vilja följa med mig till något. Trots att vi avtalade att vi skulle hänga ihop och göra massa tillsammans. Men hon drog igår och verkar inte så pepp på något annat än att sova idag. Så jag vet inte vad jag ska göra. Hjälp...
Hejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0