Kärlek

Jakob:
-kärlek, en förbannelse
Jag:
-I knooow right
Jakob:
-en del av mig är sjukt avis att du har någon sådan i ditt liv, en annan är glad att det inte hänt mig^^
Jag:
-Hahaa. Det är inget att vara ledsen över. Det är som att äta världens godaste hambugrare fast stället som lagade den ligger i enköping. Man är inte ledsen att man åt den för den var skitgod. Men alla andra hambugrare är lite sämre och inte alls värda sitt pris längre. Men den där i enköping. åh vad den är god. Man är inte ledsen att man åt den, man är ledsen att den ligger i enköping. Fast å andra sidan är det lite bra. För hade den legat nära så hade man alltid ätit av den och då hade man blivit en tjockis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0