Brännboll eller plugg?

Alla vettiga människor skulle väl antagligen valt brännbollen... Men jag har ju faktiskt superprovet (avstämning) om två veckor. Imorgon är det allaktivitetsdag i karlskoga... Jaa, 1. Jag pallar inte åka till karlskoga 2. Jag är inte trevlig nog för att leka med människor jag inte känner just nu och 3. Jag använder hellre den dagen till att plugga. Malin och jag har samma tankegång så imorgon någon gång som kommer hon hit och så ska jag visst laga god mat till henne (jag ska baka bullar) och så ska vi plugga. Det kommer nog gå bra hoppas jag. Man kan ju spela spel på teckenspråk eller något. Jag har en bra känsla inför det i alla fall. Ser fram emot det.
Därför måste jag idag städa undan (det är inte så mycket, gjort på någon minut) och diska (jag hatar att diska, jag kommer bäva mig inför det i typ en timme) och plugga svenska, för det kommer jag inte hinna göra imorgon. Så. Det är bara att sätta igång...
Sha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0