En hemmafru mer eller mindre...?

Igår vad jag hemmafru De Luxe. Jag Städade, började sortera tvätt och bakade bröd. det är mycket för mig. Sen smakade jag av brödet för att vara extra duktig och det var gott. Så det blev bröd till middag och bröd till frukost. Idag ska vi då redovisa vad vi gjorde igår. Känns inte så himla illa. Dock vet jag itne vilket språk det ska vara på, men det löser sig nog.
Idag kommer min käre man hem. Jag måste fixa allt här hemma så det ser bra ut när han kommer. Min plan: Gå till skolan, simma, duscha, stryka kläder, lägga undan kläder, dammsuga och sen får han komma hem. Visst ja! jag ska planera maten och baka också. Kyckling... någonting ska vi äta. Och bananpannkakor till efterrätt. Men men. Först på listan är det skola så. Jag ska nog ta och dra mig nu snart.
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0