Morgon.

Jag är inte en morgonperson. I alla fall inte när jag måste vakna av en väckarklocka. Då är jag ganska bitter. Även när jag ätit frukost är jag bitter. Det är någonstans innan lunch jag blir människa igen. Blä. Varför kan inte alla bara komma och gå som de vill? Okej jag vet varför men... man kan väl drömma. Jag ska till skolan om en kvart. Innan dess ska jag ta ur flätorna ur håret och skvätta iskallt vatten i ansiktet i hopp om att vakna. Om inte det väcker mig så gör förhoppningsvis cykelturen till skolan det. Men! Solen är uppe och lyser klart och jag tänker inte glömma solglasögon för sol tycker jag om. Oj vad tiden rinner iväg, jag måste så.Vad gör man för att bli pigg på morgonen? Dagens fråga, ge mig svar!

Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0