Pluggdagen blev succé

Malin kom hit vid tiotiden då hade jag hunnit duscha, bädda, äta frukost och chillat lite. Så kom Malin och vi började med att bara prata. fast på teckenspråk. Sen efter ett tag gick vi ut på balkongen och solade lite och dissade teckenspråket. Vilket resulterade i dåligt samvete, för mig i alla fall, så vi satte oss inne igen och spelade frågespel (på teckenspråk) och drack saft. Ja. Det var trevligt. Till sist var vi båda alltför trötta för något vettigt så hon åkte hem för att laga mat och tvätta... Kul liv?
Men igår gjorde jag ju inte min svenskaläxa så jag måste göra den nu. Det är bara det att jag inte orkar. som vanligt. Jag har såna i-landsproblem. Men nu har jag börjat i alla fall.
Ja vi får se om jag blir klar till slut. Jag lär väl höra av mig då eller nått.
Pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0