Sommarlov!

Hej, jag är glad för jag har sommarlov. Johan slutar jobbet idag så han kommer till Stockholm. Ja, glömde berätta, jag är i Stockholm och ska bo här hela lovet. Jag har ingen aning om vad jag ska göra; om jag ska jobba, slappa, resa eller plugga. Jag vet ingenting! Men det får jag väl leva med. Nu är det så och jag är nöjd. Det är fint väder, Lan hos Gustav och min kära pojkvän kommer till min stad idag.
På midsommar är jag och min familj bjuden till envän till familjen's sommarstuga. Jag är inte så extremt sugen och dessutom är det rave samtidigt. Midsommardans! Jag är pepp. Ska försöka ta med mig så många som möjligt. Det var länge sedan jag dansade så jag fick plats (dvs inte på klubb). Jag har längtat som ett djur. Eller jag längtar fortfarande som ett djur! Åh vad det ska bli roligt!
Men men, nu ska jag städa lite, träna, duscha, måla naglar och hålla på, sedan bär det av till Gustav för Lan och mys!
Tjabba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0