Bästa helgen!

Jag har precis haft den bästa helgen på jävligt länge! Nu när livet har gått tillbaka till normalt så är det ju ganska långt under standarden som varit i helgen. Därför känns det mesta förjävligt. Fast jag vet att det här är hur det ska vara som vanlig dödlig så jag klarar mig på det.
I onsdags efter skolan åkte jag till Stockholm. Det tog mycket kraft eftersom mina väskor var så otympliga. Men jag kom fram och far kom och hämtade mig på stationen. Lyx. Dagen efter spenderade jag hela förmiddagen med att fixa mig fin på olika sätt och göra mig så snygg som bara möjligt. Vid 11-tiden åkte jag in till centralen för att träffa min kära pojkvän. Han skulle komma med nattåget från Boden. Jag letade efter Något ankommande tåg därifrån men hittade inget. Jag irrade runt tills han ringde mig och berättade att han nu var på centralen och undrade vilket pendeltåg han skulle ta. Jag sa att jag kunde kolla sl.se åt honom och sedan kutade jag till pendelperrongen. Jag hittade honom efter att han precis missat det tåget han skulle tagit och han blev överraskad och vi kramades ihjäl.
Vi åkte hem till min mor och far och spenderade helgen med Game of Thrones, Geocaching, katterna och solen på uteplatsen. En fantastisk helg, fantastisk ledighet, fantastisk pojkvän och allt är bara superbäst. Igår kväll åkte han hem och jag följde med honom till centralen och sa hejdå. Nu är han i Boden igen och jag är ensam som en vanlig människa igen.
Om en månad! Då är det sommarlov får både honom och mig och då har vi 7 veckor tillsammans. Ser sjukt mycket fram emot det. Men för nu så kan jag nöja mig med att jag har jobb på min fantastiska teater och har mysiga vänner och ett allmänt bra liv i övrigt.
Nu ska jag sörja lite... Nej inte på riktigt. Och så ska jag packa och sedan bär det av till Örebro där jag inte ens vet var jag ska sova. Men det ger sig.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0