Söndagsseg

Har bokat flyg idag! Den 1a juni åker jag till Luleå och hälsar på min Johan. Längtar massa! Fast nu på onsdag ska vi ses i Stockholm. Åh, saknar honom massvis. Det är sämst att behöva vara ifrån sin älskade såhär. Blä, jag måste tänka på något annat. Jobba idag men först disk och dusch. Ska till och med vara så hurtig att jag ska cykla till jobbet. Tur att solen skiner.
Igår efter jobbet var det förfest i Romels pyttelilla etta och sen drog vi till Frimis hela gänget. Det var svikul men vi kom ut fett sent så det blev en väldigt kort utekväll. Det blev ett kort inlägg också med tanke på hur de brukar se ut men... Det är väl trevligt med lite omväxling!
Sha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0