Viva la ledig tid

Jag är ledig för en gångs skull. Det är lördag förmiddag ocg jag börjar inte jobba förrän om 6timmar. Men den här tiden är också full med saker att göra. Först och främst ska jag plugga. Har en redovisning på måndag som jag måste kirra. Sedan blir det städning och disk som får ta upp min tid. Nåja, Vad är en ledighet på helgen. Den kan ju va' frukansvärt långtråkig och dötrist och tråkig och aldeles... Aldeles underbar.
Alla föreställningar har gått bra. Skådespelarna börjar lära sig allt så pass bra att de kan experimentera massa. Det är väldigt roligt att se, de är så duktiga. Jag lär mig också massa mer. Igår blev jag klar med min 20-talsfrisyr. Fin, vågig, kortklippt frisyr. Jag började på en frisyr med spolar men blev inte färdig, Jag ska fortsätta på den senare idag. Har en docka med rakt hår med längd till halva halsen ungefär. Om någon har tips på spännande frisyrer att göra med sådana hår (gärna utan att klippa ännu kortare), dela gärna med er till mig av dem.
Nu ska jag titta på Alice in Wonderland och äta brunch.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0