Inbördes uppmuntran

Söndag, morgon, regnigt, trött, mörkt... Jag behöver muntras upp! Min girlcrush forever, Jenna Marbles, lyckades ganska bra. Jag kollade på lite flum som hon satt ihop och fnissade inombords. Nu är jag dock tillbaka i samma ouppmuntrade tillstånd som innan. Jag åt lite frukost men det hjälpte också bara tillfälligt. Jag har en del plugg att göra men det känns kontraproduktivt att sätta igång med det nu.
 
Dagens plan är att träffa Krille och käka och därefter plugga. Hoppet om att Krille kan muntra upp mig håller mig svävande idag. Jag sitter dock på http://www.kandeeshop.se/ och dreglar och känner mig fattig. Men det bidrog till det possitiva att jag har bestämt mig för hur jag ska muntras upp. Jag ska skita totalt i det fula vädret, fixa mina naglar, ta fram kilklackar, klänning och korsett och ta mig ner på stan med Krille och ha en jävligt bra dag.
 
Oh, nu blev jag lite gladare... Redan! Här kommer fler bra saker: snart ska jag flytta till min egen egen egen lägenhet. Den kommer jag renovera så den är precis som jag vill ha den (med hjälp av syster och diverse mycket snälla vänner). När jag flyttar in på riktigt (det ska bli innan jul i alla fall) så får jag ha alla mina saker hos mig och dessutom en liten bonus. Den där katten! Den har inget namn än, alla kallar den Ungen eller något annat "svart katt"-relaterat. Men skit samma för hon kommer bo med mig! Alice och Bob som bor med mor och far är utekatter nu så de kan inte bo i en liten lägenhet med mig. Men Ungen är innekatt och mor och far vill inte ha henne hos sig. Dels för att Alice hatar henne, Bob ogillar henne och mor är allergisk mot henne. Egentligen var det syster som införskaffade henne men kort tid därefter kunde hon inte bo hos syster mer så mor och far adopterade henne. Men nu ska jag få henne! Hihi, det kommer bli mysigt som tusan!
Ungen, Den där katten, Natten, Layla, Ninja, Lakris, Trollet, Molly, Svarten, Odågan och så vidare. Kärt barn har många namn. Synd bara att hon är hatad av de två andra katterna.
 
Nu ska jag duscha sen fixa mig. Det ska bli en bra dag, en bra dag! Hoppas jag.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0