renovering i hjärnan

Jag har så svårt att koncentrera mig på någonting alls just nu! När jag är hemma tänkter jag bara på skolan och i skolan tänker jag bara på lägenheten. Nu är det ju som bekant helg och jag är konstant hemma och hjärnan på skolan. Jag ska ta mig till lägenheten och måla väggar nu. I eftermiddag mor och far hit med en lastbil med mina saker i. Då ska väggarna vara torra. Som om det skulle gå. Igår slipade jag och idag har jag ont i axlarna. Nu ska jag slipa lite till, tejpa kanter och måla väggar. Kommer bli skitbra. Därför ger jag mig av nu. Kameran är i lägenheten men jag ska försöka komma ihåg att ta med den nästa gång så jag kan lägga upp lite bilder.
 
Nu drar jag
Sho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0