Slit och släng

Jag är trött i kropp och knopp (referens till quizkampen för att jag är så rolig). Men ja, det som har hänt är i alla fall en fantastisk helg med Johan full med massa mys! Mor fyllde år i lördags och hon fick tre ringar av mig och blev glad. Vi spelade Mah Jong tills jag och johan åkte till hans mor. Söndagen åkte Johan tåg till Boden och jag, far och syster åkte till Örebro. Mådag morgon köpte jag lägenhet och fick nycklarna. Jag och far åkte dit och började renovera. Idag är det tisdag och jag har varit i skolan och kämpat. Far har kämpat i min lägenhet och nu är tre väggar målade i rummet, taket är skrapat i köket och alla lister är borttagna (tror jag). Det är inte så mycket mer gjort än men det kommer absolut att gå snabbt. I helgen är planen att flyttlasset ska gå från Stockholm till Örebro. Innan dess ska allt målande vara klart och vitvaror utbytta. Imorgon börjar jag skolan klockan 12.40 så jag har ganska gott om tid. Bilder kommer senare, plugg kommer nu.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0